Gano Excel Distribütörü olarak nasıl kayıt olabilirim?

Web sitemizi ziyaret ederek distribütör olarak kayıt olabilirsiniz. www.ganoexcel.net.tr web sitesi üzerinden “YENİ ÜYE KAYDI” bölümüne tıklayın. Form Bilgileriniz bize ulaştığında sizinle irtibat kuracağız. Kayıt işlemi başarıyla tamamlandığında, Distribütör Kimliğinizi ve Şifrenizi içeren bir e-posta alacaksınız. Distribütör portalınıza erişmek için https://turkey.ganoexcel.com/TurkeyMembersite adresini tıklayın ve Distribütör Kimliğinizi ve Şifrenizi girin.

Üye olmak için bir ücret ödeniyor mu?

Kayıt sırasında herhangi bir ücret alınmamaktadır.


Sponsorum olmadan üye olabilir miyim?

Hayır. Bir sponsor (Mevcut Distribütör) gereklidir. Herhangi bir sponsor kodunuz yoksa, ganoexcel.net.tr üzerinden Formumuzu doldurduğunuzda size ekibimizden Sponsor temin edilecektir..

Ben ve eşim ayrı ayrı kayıt yaptırabilir miyiz?

Evli çiftler için yalnızca bir distribütörlüğe izin verilmektedir. Üye olduktan sonra evlenirlerse, her ikisi de distribütörlüklerini sıkı koşullar altında tutabilirler.


Sponsorumu değiştirebilir miyim?

Sponsorluk değişikliklerine yalnızca kayıt sırasında hatalı sponsor kodu girilmesi durumunda izin verilir ve düzeltmenin kayıt gününden itibaren 7 iş günü içinde yapılması gerekir. Gerekli belgeler Bağımsız Distribütörlerimizin portalında ki duyurular bölümünde paylaşılmaktadır.


Yeni distribütöre nasıl sponsor olabilirim?

Yeni bir üyeye sponsor olmak için, yeni üye kayıt işlemi sırasında sponsor sütununda Distribütör Kimliğinizin girildiğinden emin olmalısınız. Başarılı bir şekilde kayıt olduktan sonra, otomatik olarak ekibinizin altına yerleştirilecektir.


Üyeliğimi iptal edebilir miyim?

Evet. Distribütör Kimliğinizi, Adınızı/Soyadınızı ve TC Kimlik numaranızı belirten imzalı bir dilekçeyi online1@ganoexcel.com.tr adresine göndererek talebinizi e-posta ile iletebilirsiniz.


Hakkımı devredebilir miyim?

Geçerli sebeplerle hak devri sadece 18 yaşından büyük ve henüz Gano Excel'e kayıtlı üye olmayan eş, anne, baba veya çocuklara yapılabilir. Gerekli belgeler Bağımsız Distribütörlerimizin portalında duyurular bölümünde paylaşılmıştır.


Eğer şifremi unutursam?

Bağımsız Distribütörlerimizin portalı üzerinden “Şifremi unuttum” bölümünden Distribütör Kimliğinizi ve kayıtlı e-posta adresinizi girerek yeni bir şifre talep edebilirsiniz.


Kayıt veya ürün satın alma sırasında web sitesinde hata alıyorsam ne yapmalıyım?

Lütfen online@ganoexcel.com.tr adresine e-posta gönderin veya 0216 545 2101 numaralı telefonu arayın.


Aylık prim nasıl kazanabilirim?

Kişisel ve grup sipariş gereksinimlerini karşılayarak aylık primler kazanabilirsiniz. Detaylı bilgi için lütfen Kazanç Planı dokümanımıza başvurunuz.


IBAN numaramı nasıl güncelleyebilirim?

Banka bilgilerinizi güncellemek için, Distribütör Kimliğinizi, Adınızı ve Soyadınızı belirterek talebinizi bilgiguncelleme@ganoexcel.com.tr adresine e-posta ile göndermeniz gerekmektedir. IBAN güncellemeleri, şirketimizden SMS aldıktan sonra etkinleştirilir.


Aylık ikramiyeler ne zaman ödenir?

Primler, bir sonraki ayın 20'sinde veya öncesinde kayıtlı banka hesabınıza doğrudan ödenir. Ancak, ödeme yapılabilmesi için prim tutarınızın minimum 10 TL olması gerekir. Bu tutara ulaşmayan primler birikir ve 10 TL’ye ulaştığında toplu olarak ödenir.


Ürünleri nasıl sipariş edebilirim?

Siparişlerinizi aşağıdaki şekilde verebilirsiniz:

- Bağımsız Distribütörlerinizin portalı üzerinden çevrimiçi.

- 0216 545 2101 numaralı telefondan sipariş verebilirsiniz.

- GANO EXCEL TÜRKİYE'nin ofisi: Koşuyolu, Koşuyolu Cd. No:88 D:90, 34718 Kadıköy/İstanbul

Siparişlerim için hangi ödeme yöntemlerini kullanabilirim?

Kredi/Banka Kartları ile online ödeme.


Teslimat için hangi kargo hizmeti kullanılıyor?

Yurtiçi Kargo, Türkiye'deki kargo hizmeti sağlayıcımızdır.


Teslimat ne kadar sürer?

Standart gönderim genellikle 3-5 iş günü sürer.


Siparişimi takip edebilir miyim?

Evet. Siparişiniz gönderildikten sonra, kargo takip numarası içeren bir SMS tarafınıza gönderilir.


Siparişim gecikirse veya kaybolursa ne olur?

Lütfen sipariş bilgilerinizle birlikte 0216 545 2101 numaralı telefondan Müşteri Hizmetlerimizle iletişime geçin. Sorunun çözülmesine yardımcı olacağız.


Sipariş verirken kargo teslimat adresimi değiştirebilir miyim?

Evet. Siparişi göndermeden önce Teslimat Adresi bölümünden yeni kargo teslimat adresi ile değiştirebilirsiniz.


Sipariş verdikten sonra kargo teslimat adresimi değiştirebilir miyim?

Evet. Siparişinizi verdikten ve ödemeyi tamamladıktan sonra 1 saat içinde 0216 545 2101 numaralı Müşteri Hizmetlerimizi arayarak adres değişikliği talebinde bulunabilirsiniz. Adres değişikliği için herhangi bir ek ücret distribütör tarafından karşılanacaktır.


Kusurlu Ürünleri İade Edebilir miyim?

Ürünün değiştirilmesini isteyen Distribütör, ürünün teslim alındığı günden itibaren 3 iş günü içinde 0216 545 2101 numaralı telefondan Müşteri Hizmetlerini arayarak veya kargo@ganoexcel.com.tr adresine e-posta göndererek bir Ürün İade Yetkisi (RMA) almalıdır. Distribütör kanıt olarak (fotoğraflar, teslimat raporu ve orijinal fatura) sunmalıdır.


Ürünleri doğrudan tüketicilere satarken yasal yükümlülüklerim nelerdir?

Doğrudan satış yapan tüm distribütörler yasal olarak gerekli olan aşağıdaki belgeleri sunmalıdır: - İmzalanmış bir “İşyeri Dışında Kurulan Sözleşme” - Doldurulmuş bir “Ön Bilgilendirme Formu” Lütfen Bağımsız Distribütörlerimizin portalı üzerinden formları doldurma kılavuzunu bulun.


Diğer sorularınız için

Diğer sorularınız için info@ganoexcel.com.tr adresine e-posta gönderebilir veya 0216 545 2101 numaralı telefonu arayabilirsiniz. Size 1 iş günü içinde geri dönüş sağlayacağız.


BİZİ ARAYIN!

Müşteri Hizmetleri

Whatsapp iletişim
Müşteri Hizmetleri
Yardıma mı ihtiyacınız var? Whatsapp'ta bizimle sohbet edin